Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

SET

 Odgovori Odgovori Stranica  <1 5051525354 61>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
Gašo View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
analogni šnelšvaser

Pridružen:
16.srpanj.2004
Lokacija: Zagreb
Status: Offline
Postova: 23736
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Gašo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 12:45
Stvari su puno kompliciranije, tako da izjave poput ove u copy-paste tekstu toliko toga ne spominju i toliko plosno opisuju problematiku, da zapravo postaju netocne i beskorisne.

Zato sam i ovako reagirao.
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Acoustic zen-Satori, ATC SCM 19 V2
Na vrh
amigo View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
28.siječanj.2004
Status: Offline
Postova: 5309
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (1) Pohvala (1)   Citiraj amigo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 13:06
Originalno postano od strane člana: Gašo Gašo napisao:

Stvari su puno kompliciranije, tako da izjave poput ove u copy-paste tekstu toliko toga ne spominju i toliko plosno opisuju problematiku, da zapravo postaju netocne i beskorisne.

Zato sam i ovako reagirao.
Naravno, nikad nije dobro generalizirati, niti išta izvlačiti iz cjelokupnog konteksta.
    Moj HiFi
Na vrh
ilimzn View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan


Pridružen:
15.prosinac.2006
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Postova: 2592
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (2) Pohvala (2)   Citiraj ilimzn Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 14:37
Eh, kao sto kaze stara poslovica, vrag je u detaljima. Opcenito je tesko davati kategoricke izjave o bilo kojem ustroju pojacala, pa bila ona poluvodicka ili vakumska (a i da su od krumpira, vjerojatno bi isto vrijedilo), a SE(T) ustroj je pogotovo nezahvalan po tom pitanju.

Gore sam T (Trioda) stavio u zagrade, iz nekoliko razloga, izmedju ostalog zato sto sva SE pojacala nisu nuzno izvedena s triodom (bilo 'pravom' ili tetrodom/pentodom spojenom u triodu), vec i zato sto postoji nekoliko raznih nacina konstrukcija trioda koje imaju odredjene specificnosti koje su problematicne u klasicnoj SET konstrukciji.

Nedavno sam napisao kratki tekst na EA webu o Kinesisu, i vec drugi dan se javio jedan gospodin, predstavljajuci se kao zastupnik za Audio Note, da je sramota da pisem takve lazi o SET pojacalima i to jos na uvredljiv nacin. Tko je zainteresiran, moze procitati originalni tekst na www.electron-audio.com, pod 'izlazna pojacala' -> Kinesis.

U tom tekstu pise da se SET pristup audio amplifikaciji cesto smatra najboljim (iako bi se o tome dalo raspravljati, neke karakteristike takvog nacina rada su vrlo povoljne psihoakusticki i tesko dosegljive drugacijim metodama), ali da su ta pojacala u praksi (naravno u usporedbi s svim ostalima) u pravilu prilicno neprakticna - velika su, teska, energetski izuzetno neefikasna i radi toga proizvode veliku kolicinu topline za relativno malu snagu, radi male snage cijevi se najcesce tjeraju 'do ruba' i radi toga im je trajnost manja nego sto bi mogla biti. Cak nisam ni spomenuo da u triodnoj izvedbi postoje fundamentalne karakteristike koje otezavaju izbor zvucnika koji ce korektno raditi spareni s takvim pojacalom. Naravno. poanta nije bila kmechati o tim problemima i onda se zato odluciti za nesto skroz drugacije. Postoje razne metode kako te probleme zaobici, ali je jedna od vecih prepreka u njihovoj primjeni vrlo ogranicen broj cijevi s kojima se moze napraviti SET vece snage od cca 10W. Premda takve cijevi itekako postoje, nisu razvijene primarno za audio primjenu - iako se s njima moze izvesti SET pojacalo, ono ne bi bas izgledalo onako kako ljudi ocekuju da pojacalo izgleda (pogovoto cijevno) - primjerice, neke imaju keramicko kuciste koje je posve neprozirno (dakle, nema onog 'warm glow of tubes' efekta), a k tome se vanjski dio sastoji od rebrastog hladnjaka koji je k tome i anoda na kojoj ce tipicno biti vise od 1kV napona sa cca 600V superponiranog audio signala na maksimalnoj snazi - tako da bi dodir cijevi presao u 'warm glow of a tube frying a human'. Definitivno nije dobro za prodaju.

Drago mi je da je spomenut Ayon, upravo zato sto su i oni primijetili ocigledne nedostatke trenutne ponude SET pojacala, a to je vjerojatno onaj dio mog teksta koji je uvrijedio gospodina iz Audio Note-a (valda se nasao prozvanim, uzevsi u obzir beskonacne 300B varijante koje su deklarirane na nemogucu snagu 'jer tako zvuci' kao da se ne zna sto je i kako se mjeri izlazna snaga), gdje pise da samo budala radi iste stvari a ocekuje od toga drugaciji rezultat.
Ayon je ocigledno radio po istom receptu zaobilazenja upravo recenog s obzirom da su razvili vlastitu cijev i time zaobisli limitirajuce faktore koje donose klasicne cijevi koje se koriste u SET pojacalima, a moze ih se nabrojati na manje od prstiju obje ruke. Kad smo vec kod spomenutog uvredjenog gospodina, nakon 85 godina tesko da ce itko izvuci nesto novo iz 300B a pogotovo ne 15W kao sto se cesto tvrdi kad sami originalni papiri iz Western Electrica daju 8-9W ako zelimo pristojan zvuk - cak niti 'XL' verzije s povecanom anodom to ne mogu. Fizika je neumoljiva.

Buduci da nisam imao viska bubrega i jetri i pluca za prodati na crnom trzistu kako bi dao razviti svoju SET cijev, vec godinama citam razne datasheet-ove za cijevi, koje je internet ucinio dostupnima u sve vecem broju. Isto tako postoji literatura o ne tako cesto koristenim modovima rada trioda, pa i ona o tome na koje se sve nacine moze tetroda ili pentoda spojiti u triodu. Zalosno je da je 99.9% svih konstrukcija SET-ova posve derivativno, tj. copy-paste vec 1001 puta vidjene iste price samo s veznim kondenzatorima sa srebrom umjesto klasike, i trafoima motanim u 19 sekcija a ne 15 itd. Zalosno je tim vise sto je izracun osnovnih karakteristika SET pojacala moguc iz karakteristika cijevi, i taj daje doslovno maksimum koji se moze ocekivati jer podrazumijeva da su sve druge komponente u pojacalu apsolutno savrsene, i vecina je poznata vec minimalno 50 godina. Nije li vrijeme za probati nesto novo?

Jedan od rijetko koristenih nacina rada triode u SET pojacalu je tzv. rad u klasi A2. SET po definicijo moze raditi samo u klasi A. Medjutim, priroda cijevi je takva da se on dijeli na dva rezima - jedan je onaj u kojem napon na resetki (koja kontrolira izlazni napon) nikada ne postaje pozitivan. Taj nacin rada je najjednostavniji i koristi se u 99.99% svih cijevnih konstrukcija opcenito. Pokusaj da resetka ode u pozitivan napon pretvara resetku u propusno polariziranu diodu prema katodi cijevi, pri cemu joj impedancija naglo pada za nekoliko redova velicine. U tom trenu driver postaje preopterecen i tu je jedna od (ali ne i jedina) krajnjih granica radnog podrucja triode, koja diktira maksimalnu snagu koja se moze dobiti u SET ustroju. Pokusaj prelaska rezultira vrlo neugodnim izoblicenjem i pomakom radne tocke, i kod takvog nacina hard clippinga pojacalu cesto treba par stotina milisekundi da se stvari vrate u normalu. Dakle, dok god smo u granicam normale, brojkom veliko izoblicenje SET-a je psihoakusticki gotovo idealno da ga mozak u potpunosti odbaci i pojacalu zvuci odlicno.
U klasi A2, moguc je prelaz u pozitivni napon resetke, jer se ona tjera vrlo jakim driverom i direktno (bez veznih kondenzatora). Ali, to j e ono, brigo moja, predji na driver. Pod pretpostavkom da je isti korektno odradjen, i da je cijev sposobna raditi u tom rezimu (*) moze se dobiti od 20 do 50% veca snaga - ali bez dodatnog grijanja. Dapace, takvo je pojacalo efikasnije. Medjutim, 'dobro odradjeno' je problem sam za sebe i na neki nacin rekurzivam, sad imamo problem odabira driver cijevi iz ponovno relativno suzenog izbora onih koje tako mogu raditi.

(*) Neke klasicne audio triode nisu karakterizirane za rad u klasi A2 i ne podnose dobro pozitivne napone resetke jer se time resetka zagrijava. Neke nisu karakterizirane za takav rad ali zapravo to mogu i skrivaju tu mogucnost ko zmija noge. Neke su konstruirane da u radu prelaze iz A1 u A2 po potrebi, ovisno o snazi, npr 845, ali se radi kompleksnosti cesto koristi samo A1 rad pa je snaga manja nego sto bi mogla biti. Neke su opet iskljucivo za rad u klasi A2, samo sa pozitivnom resetkom, npr. 805, ali iz te familije ima cijevi koje su triode ali u tom rezimu im krivulje izgledaju kao pentoda, pa onda ih 'nitko nece' jer eto nisu 'prave' triode. U prevodu: veca je sansa da ce netko jednostavno uzeti 300B i opet po ko zna koji put filozofirati oko nje, nego potrositi zicflajsh i nauciti i izvesti odgovarajuca mjerenja i napraviti nesto novo.

Kao sto rekoh, nisam Ayon, pa se rijesenje naslo u odabiru prave cijevi, nakon citanja stotina datasheetova medju cca 7000 tipova (bez podvarijanti) cijevi koje su se proizvodile tokom godina za razne primjene. Radi se o zadnjoj generaciji beam tetroda razvijenih za odasiljace u niskom UHF podrucja, konkretno za FM radio i nize frekvencije. No, proizvodjac je vec tada znao da su takvi odasiljaci u slijedecih 10 godina osudjeni na zastarjelost, pa se potrudio optimizirati cijev za vise uloga, kao i napraviti maksimalno efikasnu i dugotrajnu konstrukciju.
Ta je cijev izmedju ostalog zaista specificirana za audio, konkretno za rad u modulatoru za odasiljac, koji je nista drugo do li audio pojacalo, i to ne bilo kakvo, vec vrlo kvalitetno, jer se ocekuje da modulira FM signal, koji je tada jos uvijek vazio za drugi po redu pravi HiFi source. Naravno, u Kinesis-u je spojena u triodu, na klasican nacin.
Kada radi u izlazu odasiljaca, cijev je specificirana za rad u klasi A2, sto znaci da isto to moze i kad je primjenjena u audio tehnici, jedino sto proizvodjac nije dao taj dio krivulja, pa ih je bilo potrebno izmjeriti.
Inace je nezgoda s tim nacinom rada sto zahtijeva psotenu snagu od drivera ali je ona kompletno potrosena u resetci izlazne cijevi i ne sudjeluje u izlaznoj snazi, pa je povecanje efikasnosti izlaza, donekle 'potroseno' smanjenjem efikasnosti drivera, nekada cak ukupna efikasnost moze ispasti manja na kraju. Radi toga je ova cijev ima za svoju kategoriju izuzetno veliko pojacanje. Primjerice, za potjerati 300B do pune snage )oko 10W za XL verziju) potrebno je oko 130V peak to peak. Za cijev koju mi koristimo, rad u A1 klasi ide do 15W u triodi, i za to treba 36V peak to peak. Rad u A2 klasi treba to vise struje iz drivera sto je veci pogonskio napon, tako da veliko pojacanje i mali pogonski napon jako smanjuju potrebnu struju iz drivera, do tocke da se on moze odraditi siroko raspolozivim cijevima bez potrebe za dodatnim napajanjima i vrlo efikasno. Teoretski, iz te je cijevi u klasi A2 moguce izvuci do 24W u triodnom spoju, ako se cijev ganja 'do daske'. Maksimum peak snage iz drivera je pri tome samo 400mW, red velicine manje od tipicnog prosjeka.
Srecom, proizvodjac je shvatio da je to trziste na kraju ali ima i alternativnoh. Stoga je cijev klasificirana kao cijev za medicinsku primjenu, jer se s njome pojednostavljuje izvedga kauterizatora za kirurgiju - uredjaj koji ne smije stati usred operacije jer vam pacijent iskrvari. Zahtjevi su u toj kategoriji minimalno 10000 radnih sati na punom gasu. Takva specifikacija je itekako dobro dosla i za odasiljac, jer znaci da ce broj kvarova biti drasticno smanjen i sveden na minimum ako se cijevi mijenjaju preventivno svakih godinu dana (tj. ~8800 sati).
Kod trajnosti cijevi vrijedi pravilo 10%, tj. 10% ispod maksimuma = 2x dulje trajanje. Kod SET pojacala, cijevi rade u maksimumu kad nema ulaznog signala, tako da nam 'do daske' specifikacija ide na ruku. Radna tocka u kinesisu je takva da ocekujemo oko 3 godine neprestalnog rada bez potrebe da se mijenjaju cijevi.
Na kraju, u svrhu efikasnosti, cak je i grijac cijevi poboljsan, pa je tako njegova potrosnja cca 13W po cijevi. U praksi to znaci da cijev ukupno pretvara oko 75W energije u toplinu bez ikakvog signala - tipicno je za klasu A da najvise grije kad nema signala - a daje oko 20W izlaza u tim uvjetima. Efikasnost izlaznog stupnja je dakle preko 25% sto je za SET cca 2x vise od tipicnih konstrukcija. U praksi to znaci manja napajanja i kuciste, tj. laksu konstrukciju i ne zanemarivu ustedu u izradi opcenito.
I da... cijev je jos i vrlo linearna, ima mali unutrasnji otpor sto znaci da moze raditi s puno jednostavnije izvedenim izlaznim transformatorima, i na naponima koji se jos uvijek mogu smatrati normalnim, i za razliku od direktno grijanih cijevi moze raditi u bilo kom polozaju i nije osjetljiva na mehanicke shokove i vibracije.

Za usporedbu, kada bi Kinesis radio samo u klasi A1, izlazna snaga bi bilo oko 30W i bio bi usporediv s pojacalom koje koristi npr. GM70 (~845) koja je vrlo popularna u toj klasi snage SET-a. Ali s 'malom' razlikom: GU70 zahtijeva napajanje preko 1kV za tu snagu, i samo na grijanje potrosi 70W, plus 100W topline sa anode, 170W ukupno. Kinesis vodi sa 146, sto nije velika razlika, no ta je toplina rasporedjena na dvije cijevi i time vise prostora, plus tu je dodatnih 10W radi rada u klasi A2 bez dodatnog utroska energije. Viski napon i unutrasnja impedancija na GM70 znacajno kompliciraju izvedbu izlaznog trafoa, a driver treba dati oko 150Vpp za tu snagu. Za GM70 transformatore nije moguce efikasno izvesti kao toroide radi visokog napona (iako opcenito SET trafoi zu toroidnoj izvedbi su rijetkost - ralog je potreba za amorfnom jezgrom... koju uporavo rabimo u Kinesisu).

BEz obzira na efikasnost, postoji jos niz problema koje tipicno imaju SET pojacala. Poznimo s jednim koji nije nuzno veliki problem, a to je da direktno grijane cijevi MORAJU stajati okomito inace postoji mogucnost 'izvjesenja' grijaca koji je ujedno i katoda, i kratkog spoja s resetkom, sto je generalno fatalno za cijev. Osim toga su te cijevi osjetljive na mehanicke podrazaje dok je nit katoda zagrijana, cak moze doci do njenog pucanja i kod blagih udaraca u cijev (npr. kod testiranja mikrofonije!). Taj problem se uglavnom rijesava odgovarajucim upozorenjima u uputama. Cijevi u kinesisu su indirektno grijane i po prirodi stvari nemaju taj problem. Direktno grijane cijevi imaju jos jedan problem vezan s time sto je grijac ujedno i katoda, koji moze dovesti do pojave bruma u izlazu, ili nejednakog trosenja niti ako se napaja istosmjernom strujom.

Veci problem kod SET-a je fundamentalan, i ako pojacalo nema neki oblik povratne veze, svode se na damping faktor od maksimalno 3. Razlog je vrlo jednostavan i razumljiv svakom tko je konstruirao SET izlaz (sto nije bar na papiru nekio veliki problem). Postoji 'okvorno pravilo' da uzevsi sve u obzir, tj. elektricne maksimume cijevi, izoblicenje i dobivenu snagu, optimum se postize kada je odnos impedancije koju vidi cijev i unutrasnje impedancije cijevi 3:1. To u prevodu povlaci da je unutrasnji otpor pojacala 1/3 impedancije zvucnika (ili vise, sto radi neidealnog prilagodjenja so tradi otpora zice u namotajima izlaznog trafoa), a reciprocno od toga je de fakto damping faktor.
Tipicno ljudi znaju da veci damping faktor moze znaciti bolje kontroliran bas. To nije uvijek slucaj jer jako ovisi o samoj konstrukciji zvucnika i skretnice, ali nije ni losa aproksimacija. Ono sto nije toliko poznato je da promjene impedancije zvucnika s frekvencijom, uticu proporcionalno na frekventnu karakteristiku zvucnika (ponovno, podlozno konstrukciji, ali je to vecinom ispravna prva aproksimacija), a faktor proporcionalnosti je reciprocan damping faktoru. Ot tuda i problem oko sinergije 'klasicnih' zvusnika s tipicnim SET-om. Naravno da i za to ima lijeka ali tipicno se svodi ili na povratnu vezu (pri cemu vecina audiofila ide bljak fuj, jer eto svatko ko izgleda ko kriminalac sigurno i je, a oni koji se pristojno oblace i govore svjetske jezike pa su cak bili i premjeri nikako te ne mogu biti khm Sanader), ili na gubitak maksimalne snage koja bi se inace dobila iz date cijevi.

Pri tome treba jos reci da sama maksimalna snaga ije toliki problem koliko kongenitalna sposobnost ljudi pocenito da procjene koliku snagu pojacalo isporucuje kad ga slusaju. Opcenito, diskusije ima li pojacalo 7 ili 8W su prilicno beskorisne, jer ta razlika reaultira u zanemarivoj razlici u glasnoci, koju je tesko uociti cak i vrhunski istreniranom uhu. Jednostavno: dva puta glasnije = 10x veca snaga. Poslijedica je da pojacala manje snage gotovo u pravilu idu u clipping (osim ako su spojena na zaista ekstremno efikasne zvucnike, a ti su opcenito gledajuci rijetki), u kojem slucaju percipirani zvuk ovisi o tome koliko se pristojno pojacalo ponasa kod clippinga. Tipicni A1 SET je prilicno pristojan dok ne dodjemo do nivoa tzv. blocking izoblicanja, kad se stvari kompletno raspadnu. Ovdje treba reci da je rad u klasi A2 gotovo pa cijepljen od blockinga po prirodi stvari (iako ono moze jos uvijek nastati u driver stupnju ali daleko preko hard clippinga izlaza ako je sve dobro izvedeno). Set u klasi A2 se moze poprilicno 'gaziti' a da se ne raspadne zvuk, pa je time nesto kompatibilniji s prgavim zvucnicima.

Na kraju nesto i o impedancijama zvucnika primjenjenima na SET pojacala. Gotovo svako pojacalo s cijevima ima izlaze za multiple impedancije, ponekad makar interno. Ima i onih koji su slozeni za 'neku impedanciju izmedju', tipicno 5 ohma.
Tri stvari koje tu treba reci (i uzmite u obzir da uvijek postoje izuzeci ali generalno vrijede):
1) Kada na pojacalu pise 4 ohma na klemama, to zapravo nije tako. Opce je poznato da se deklarira srednja impedancija. Manja impedancija od nominalne je veci problem (o tome ispod) tako da se transformatori racunaju s tim u vidu, tipicno je 4 ohma izlaz racunat za oko 3.2 ohma a 8 ohma za 6-7 ohma. Dakle, jedan nivo fleksibilnosti je vec ukljucen u bilo koju konstrukciju.
2) Rad s impedancijom zvucnika iznad deklarirane na pojacalu povecava damping faktor, smajuje izlaznu snagu ali i izoblicenje - do trenutka clippinga. Rad s manjom impedancijom smanjuje izlaznu snagu ali i povecava izoblicenja. U tom smislu Carsten ima pravo (vodite racuna da covjek pokusava objasniti vrlo tehnicke stvari na forumima gdje nisu nuzno tehnicki potkovani ljudi ali su audiofili, sto je cesto tocno obrnuto od tehnicki potkovani) i svakako je jedan od ljudi koji ima sto pametno za reci. No, isto tako trebate gledati pojam maksimalne snage kroz ono sto sam vec gore napisao - +-10% snage je u glasnoci neprimjetno, ono sto ce odrediti zvuk je ponasanje u clippingu a do njega dolazi skoro pa u pravilu. Tko ne vjeruje moze spojiti osciloskop na izlaz pojacala i promatrati.
3) Upravo radi gore recenog, pojacala u pravilu imaju barem 4 i 8 ohma izlaz. Kod SET-a je apsolutno tocno prilagodjenje manje vazno, ali na pocetku sam rekao da nisu sva SE pojacala bazirana na triodama, ima ih pentodnih i u ultralinear spoju, i rijedje u jos nekoliko alternativa. Kod nekih je potrebno postovati navedenu impedanciju (uzevsi u obzir da neki proizvodjaci svasta deklariraju za svoje zvucnike!) jer je moguce cijev krivom prilagodbom utjerati u podrucje rada van dozvoljenih maksimuma. Srecom, u HiFi vodama to se tek dogadja u pikovima pa u vecini slucajeva nema problema, no ponekad je moguce prouzrociti proboj izolacije u izlaznom trafou ili u samoj cijevi, sto uredjaji generalno prastaju na privremenoj bazi ali ne i trajno i moze biti fatalno. Ovo je posebno vazno kod pentodnih i UL spojeva ali i kod SET-ova koji rade s visokim naponima napajanja. Opcenito je po tom pitanju opasnije spajati visu impedanciju zvucnika na manju impedanciju izlaza, no u praksi izazivanje vraga nastupa kad vec prelazimo u 'gitarska distorzija' mod rada.

Na kraju, netko me je pitao koje su cijevi u driver stupnjevima KinesLEX pojacalu. Nisu tipicne ali LEX nam je prizui dobro iskustvo s njima, tako da je uzeto pravilo 'ne mijenjaj konja koji pobjedjuje'. Naravno, postoji jos niz drugih koji bi se s konstrukcijskog stanovista mogle rabiti, ali negdje treba povuci crtu, bar inicijalno.

Kinesis je trenutno u zadnjim fazama prototipiranja, a to su uglavnom sitniji tweakovi, te ocekivanje preostalih dijelova kucista (poklopac, dno i stranice). Too Loud ce u tom smislu biti prvi pravi pokusni poligon )pojacalo je vec sviralo na HiFi sajmu u Ljubljani prije nepunih dva tjedna). Bit ce mi drago vidjeti clanove foruma u nasoj sobi, a nadam se i njima cuti novo pojacalo.

Editirao ilimzn - 17.listopad.2018 u 15:01
Na vrh
dan the man View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
12.srpanj.2007
Status: Offline
Postova: 1392
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj dan the man Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 15:59
Tek sam na drugom čitanju :)  Ne kužim ovo: "Rad s manjom impedancijom smanjuje izlaznu snagu ali i povecava izoblicenja."  Ne bi li manja impedancija trebala povećati snagu?
Na vrh
soundnewsdino View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
17.kolovoz.2004
Status: Offline
Postova: 3312
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (1) Pohvala (1)   Citiraj soundnewsdino Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 16:57
Bi... kod dobro odrađenih solid state pojačala. Kod cijevnih pojačala padom impedancije pada i snaga. Zato cijevna pojačala vole visokoimpedancijske zvučnike...da

Ali Žac će ti to bolje objasnit...obrva
Na vrh
dan the man View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
12.srpanj.2007
Status: Offline
Postova: 1392
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj dan the man Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 17:13
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:

Bi... kod dobro odrađenih solid state pojačala. Kod cijevnih pojačala padom impedancije pada i snaga. Zato cijevna pojačala vole visokoimpedancijske zvučnike...da

Ali Žac će ti to bolje objasnit...obrva


Žimku. Sad mi se sjećanje polako vraća... Bila je neka šprehica već prije kako Šušurin ne voli to duplanje snage kod SS-ova padom impedancije zbog nečega (harmonijske strukture) truč truč...

Editirao dan the man - 17.listopad.2018 u 17:24
Na vrh
Gašo View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
analogni šnelšvaser

Pridružen:
16.srpanj.2004
Lokacija: Zagreb
Status: Offline
Postova: 23736
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Gašo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 17:46
Mislim da je ovo rekordna postčina. Vec sam mislio da se sajt zblesirao, ili neki megakaskadni quote desio.
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Acoustic zen-Satori, ATC SCM 19 V2
Na vrh
alexatpos View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
18.siječanj.2011
Status: Offline
Postova: 1934
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj alexatpos Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 18:58
Originalno postano od strane člana: Gašo Gašo napisao:

Jasno, posto je danas popularna banalnost i pristup "znam bolje tuđi posao i od svog", ona je vaznije tko piše a ne što zaista piše, jer da bi se procjenilo ovo drugo, ipak fali znanja i iskustva.

Ja cu vama zaljepiti sto drugi misli, jako sam pametan, al se obratite izvoru.

Ha, ha.

Ti naravno imas sav prostor i sve vrijeme u kojem mozes (detaljno ili ne) objasniti zbog cega mislis (znas) da je iti jedna tvrdnja u tom postu netocna...dapace, mozda ce netko i tebe citirati nakon toga....
Nemoj da te obeshrabri sto Ilmzinu napisano ima smisla (u kontekstu, naravno)
Sta ce nama Atmasphere, kada imamo Gasu....
Na vrh
Johnny View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
14.rujan.2005
Status: Offline
Postova: 1986
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Johnny Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.listopad.2018 u 22:25
Šušurin je trkeljao kako kod "double down" pojačala u ab klasi pada udio a klase u priči skupa s impedancijom
Na vrh
Gašo View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
analogni šnelšvaser

Pridružen:
16.srpanj.2004
Lokacija: Zagreb
Status: Offline
Postova: 23736
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Gašo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 18.listopad.2018 u 08:10
Napisao sam zasto mislim da ne da je netocno, nego prejednostavno i izbanalizirano, i zbog toga je na rubu kategorije netocnog.

Neke stvari nije dobro prejednostavno opisati.

Nije definirao sto je u prici tezak teret, na koja pojacala misli itd.
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Acoustic zen-Satori, ATC SCM 19 V2
Na vrh
 Odgovori Odgovori Stranica  <1 5051525354 61>
  Podijeli temu   

Skoči na drugi Forum Forumske ovlasti View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.

Stranica je generirana u 0,234 sekundi.


Audiofil.net @ 2017   l   Hosted by PLUS


ZADNJIH 20 POSTOVA
Forum: Uradi sam
lakiranje zvucnika
Forum: Audio komponente
Najljepši zvučnici na svijet...
Forum: Audio komponente
Dobre SH prilike
Forum: Audio komponente
Akustyk RD12
Forum: Uradi sam
Schaffner EMI/RFI filteri
Forum: Retro audio
Kazetofoni
Forum: Audio komponente
Olive One 3HD
Forum: Uradi sam
SB Acoustics mini čvarak
Forum: Računala i audio
Spotify napokon dostupan u H...
Forum: Uradi sam
Faital Pro pokućni zvučnici
Forum: High-End
Mark Levinson No390S
Forum: Audio komponente
ATC scm19 V1
Forum: Uradi sam
Sub za kamper
Forum: High-End
Accustic Arts Drive1 Mk2 + D...
Forum: Dodatni pribor
Podlošci ili šiljci
GLAZBENI FORUMI
Forum: Vinyl
Vratio se gramofon
Forum: CD i ostali mediji
JAZZ KLUB
Forum: Vinyl
Čišćenje ploča
Forum: CD i ostali mediji
Što slušate?
Forum: Vinyl
Zadnji LPi koje ste kupili/d...
Forum: Vinyl
Pozicija gramofona
Forum: Vinyl
(polu)vodič za kupnju vinila
Forum: CD i ostali mediji
Nova muzička izdanja
Forum: Vinyl
AVID Ingenium
Forum: Vinyl
Koje LP-e slušate?
NEVEZANO UZ HI-FI
Forum: Ostalo
Moderiranje foruma
Forum: Ostalo
Vic!!!
Forum: Ostalo
RIP
Forum: Ostalo
Night Club
Forum: Ostalo
Kurirska dostava - tarife za...
Forum: Ostalo
Pristup glazbi vs. pristup h...
Forum: Ostalo
Off-topic, a opet, srž svega
NOVI ČLANOVI
Touche
emerson
DraženVu
TomislavL
h0ndre
NAD
vipgrouponline