Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Odabir gramofona: Project, Teac, AT

Odgovori Odgovori Stranica  123>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
mfrank View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj mfrank Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Odabir gramofona: Project, Teac, AT
    Objavljeno: 19.siječanj.2016 u 21:28
Pozdrav,
posto sam laik i gramofon kupujem dragoj mi osobi, molio bi savjet za kupovinu istog do cca 3000kn.
U izboru su Project Debut Ortofon OM-10 - 2900kn (neozbiljno mi izgleda s "udicom"), Teac TN 300 - 2900kn, TN 200 - 2200kn (ostane za bolju zvucnicu?), AT LP120USB ili nesto drugo.
Koristilo bi se predpojacalo u gramofonu.
Puno hvala
Na vrh
mfrank View Drop Down
Newbie
Newbie

Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj mfrank Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 19.siječanj.2016 u 21:39
Previdio sam da Debut nema predpojacalo, pa ispada iz izbora, a ulazi Essential MK2 Ortofon OM-5E - 2700kn.
Na vrh
Edison View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
PeaceMaker

Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Edison Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 19.siječanj.2016 u 22:38
To su sve pocetni modeli gramofona. Phono pretpojacalo ugradjeno u takve gramofone i nije neka kvaliteta. Takodjer, phono sekcije u starijim integriranim pojacalima nisu neka sreca, ako se ne radi o zaista vrhunskim pojacalima.

Ako se gramofon kupuje zbog kvalitete reprodukcije, onda ovi s tim zvucnicama i pretpojacalima nece dati neku jako visoku kvalitetu zvuka. Ako se gramofon kupuje tek da se ima, za probu, i ulazak u svijet gramofona, onda ce svaki od ovih biti dobar. Od predlozenih ja bih izabrao AT, to je light verzija poznatog Technicsa SL-1210. Ako nista drugo, duplo je tezi od konkurencije.