Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Domaće OTL jačalo za slušalice recenzija

 Odgovori Odgovori Stranica  123>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
bais View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
21.travanj.2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Postova: 1152
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj bais Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Domaće OTL jačalo za slušalice recenzija
    Objavljeno: 16.lipanj.2012 u 20:12


Test HAD AudioLab pojačala za slušalice

Opis vanjštine:

HAD AudioLab pojačalo za slušalice je poprilično dobro opremljeno obzirom na vrstu uređaja pa tako na prekrasnoj prednjoj ploči od američkog oraha gledano s lijeva na desno imamo prekidač s pripadajućom lampicom koja signalizira stanje uređaja, vrlo kvalitetan potenciometar te pozlaćeni 6.3mm priključak za slušalice. Stražnja ploča sadrži par RCA priključaka za linijski ulaz te još jedan par priključaka za linijski izlaz koji ulazni signal prosljeđuje dalje tako da se pojačalo bez problema može uklopiti između na primjer CD playera i pojačala. Stražnja ploča sadrži još i standardnu IEC utičnicu za priključak na mrežni napon, ali i još jednu zanimljivu stvarčicu – gain kontrolu. Ono što je zanimiljivo i po mojim iskustvima doista jedinstveno jest činjenica da je dotična kontrola potenciometar umjesto uobičajenog dvostupanjskog ili trostupanjskog prekdača tako da se gain može podesiti prema želji i naravno priključenim slušalicama. Ovakvo rješenje je korisno iz jednog nepobitnog razloga, a to je da povećava efektivni raspon kontrole glasnoće, posebno kada su u pitanju visokoosjetljive niskoomske slušalice koje mogu biti preglasne čak i na vrlo maloj razini pojačanja. Smanjenjem gaina se raspon kontrole glasnoće povećava te istu više nije potrebno držati na minimumu što znači i da je sam balans kanala precizniji. Kvaliteta izrade je vrhunska i ovdje opet moram spomenuti prekrasno kućište izrađeno od američkog oraha. Rezovi i sklapanje svih elemanata su na visokoj razini te uređaj ostavlja dojam trajne kvalitete i vrijednosti. Potenciometar je dovoljno precizan te je ujednačenost kanala vrlo dobra i sitiniji problemi se javljaju tek na vrlo niskoj razini glasnoće što je sasvim uobičajeno kod ovakve vrste potenciometra. Priključci na prednjoj i stražnjoj ploči su također vrlo dobri.

Tehničke karakteristike:

Ulazni otpor: 50 kOhm
Izlazni otpor: 80 Ohm
Standardno pojačanje: 16x (24dB)
najveći ulazni napon: 2Veff (6dB)
Frekvencijski odziv: DC vezani dvostupanjski OTL, na izlazu donja granična određena na 7Hz (-3dB na nereaktivnom teretu) da bi na oko 10Hz bio na 0dB i tako ide do preko
90kHz
Drajverska cijev: ECC88 (ili ekvivalenti)
Izlazna cijev: 6AS7 (ili ekvivalenti kao npr. 6080 i 6N13)
Radni vijek cijevi: 10.000 sati..

Korišteni sustav:

Pojačala: HAD AudioLab OTL cijevno pojačalo, OTL cijevno pojačalo u izvedbi Sstrsata, verzija 1.1 (1xECC88, 2x6H30, dual mono sa 2x250VA transformatorima, zero feedback, AC grijanje, klasa A)
Izvor zvuka: PC računalo bez pokretnih dijelova s instaliranim Foobar2000 programom i ASIO drajverima spojeno na triodni DAC u izvedbi Sstrsata, verzija 1.1
Glazba: sempler privatne kolekcije sačinjene od 16/44 i Hi-rez lossless datoteka
Slušalice: Beyerdynamic T1, Ultimate Ears sa 3 nalanced armature drajvera po kanalu, Sennheiser HD650 i AKG K240 DF.




Kvaliteta zvuka:

Frekvencijski odziv i ujednačenost:

Odziv sam testirao sa nekoliko diskova ni manje ni više nego tamburaške glazbe. Ovi instruenti su mi jako dobro poznati te sam u produkciju diskova bio uključen od početka do kraja. Smatram kako je ujednačenost odziva upravo kritičan faktor u reprodukciji zvuka. Da krenemo od visokotonskog područja. Ono je bilo uistinu vrlo glatko u svojoj pojavnosti, gotovo tekuće zapravo, iako prepuno živosti i one iskričavosti koja gotovo uvijek izostane i onda glazba zvuči nekako anemično. Ovdje o tome nema govora. Inače, osim timbralno bogatih instrumenata kao što su gudački, ali i klaviri, bisernice su gotovo jednako zahtjevne za reprodukciju. Razlog tome su vrlo visoki harmonici koji se pojavljuju zbog same konstrukcije instrumenata. Ovdje mogu nastati ozbiljni problemi jer neki od tih harmonika mogu iskočiti što i nije baš poželjno obzirom da se radi o vrlo neugodnim zvukovima. No, izgleda da ovo pojačalo s time nema nikakvih problema.

Srednjetonsko područje je iznimno dobro. Čini mi se kako su instrumenti doista realistični te da nema dodatnih koloracija odziva pa se pojačalo jednako dobro nosi s muškim i ženskim vokalima. Srednji su glatki, vrlo glatki, ali opet i vrlo živi. Posebno su me se dojmili akustični instrumenti poput klavira i klasične gitare. Zvuk ima okus, boju i miris i obiluje punoćom tako da bi na primjer ljubitelji jazza bili vrlo zadovoljni. Prošao sam nekoliko glazbenih žanrova, od klasike, akustične , ambijentalne, americane, rocka i progresivnog metala i moram priznati kako se pojačalo jednako dobro nosi sa svim postavljenim izazovima. Može zvučati nježno i suptilno i tako savršeno reproducirati glazbu Lene Marlin ili zvučati brutalno agresivno prilikom reprodukcije jednog od suludih sola Johna Petruccija. Srednji imaju odličan prezens i da tako kažem, melodičnost, što je ponajprije karakteristika glatkoće i mirnoće reprodukcije.

Niskotonsko područje je izneseno na prilično upečatljiv način. Bas je dubok, čvrst i kontroliran i sa dobrom rezervom za gotovo svaki trenutni dinamički zahtjev. To je bas koji ima mesa na kosti i zvuči sjajno. Bas sam testirao na nekoliko audiofilskih snimki koje su i namjenjene takvom testiranju i po mojem sudu, pojačalo prolazi sve navedene testove s izvrsnom ocjenom. Elektronički instrumenti poput starinskih analognih Moog sintesajzera zvuče puno i moćno i njihova savršena sinusoidna struktura izaziva ovisnost, ako volite takvu glazbu naravno. Udarac, kick drum bubnja i tomova je uistinu gromoglasan, ali samo kada to snimka zahtjeva. Tajming basa je vrlo dobar iako se zbog same voluminoznosti ne bi moglo tako zaključiti. Naime, kroz moje vrijeme provedeno s ovim pojačalom, zaključio sam kako je bas uistinu vrlo brz iako je istovremeno i voluminozan pa se stoga može reći da pojačalo nudi najbolje od oba svijeta. Kontrola je također vrlo dobra iako bi možda mogla biti i bolja kad su u pogledu kontinuirani udarci daiko bubnjeva. Međutim, ti bubnjevi su strahoviti sami po sebi pa takvo iskustvo ne preporučujem (osim ponekad :).
Ujednačenost odziva je odlična i pojačalo je uistinu bešavno kad je u pitanju srednjetonsko i visokotonsko područje. Niskotonsko područje doduše malo odskače, ali obzirom da niti nakon višemjesečnog slušanja nisam uočio nikakve koloracije koje bi kompromitirale realističnost izvedbe, moram zaključiti kako ovo zapravo nije nikakav problem već karakteristika pojačala da iznese svaku dinamičku strukturu niskotonskog prodručja. Ekstenzija je odlična u oba smjera te odziv odaje dojam smirenosti i glatkoće bez obzira na strahovito i strelovito ponašanje nekih elektroničkih instrumenata kao što su starinski Rolandovi sintesajzeri sa tipičnom low-level distorzijom koja može znatno otežati stvari.

Dinamika:

Makrodinamiku sam testirao na nizu klasičnih kompozicija kao i na već spomenutim i strahovitim japanskim taiko bubnjevima. Uzleti simfonijskog orkestra kao oni iz posljednjeg stavka simfonije iz Novog svijeta su vrlo koherentni. Pod time mislim da su uzleti konstantni što daje dojam iznimne rezerve u pogledu snage kojom raspolaže ovo pojačalo. Dinamiku se može testirati na mnogo načina, ali mi se čini kako su ti japanski bubnjevi uisitinu prava noćna mora za svako pojačalo. Udarci su toliko strahoviti i u trenutku mogu prijeći granicu od 100dB. Naravno, pravi problem nastaje kada takvi udarci dolaze naizmjenično i jedan za drugim. Pojačalo se u jednom trenutku mora nositi sa davanjem veće količine struje dok već u slijedećem trenutku mora biti spremno prihvatiti ono što se vraća iz priključenog uređaja. Okej nije da je pokretna masa slušalica ne znam kolika, ali ipak..

Mikrodinamička struktura tona je izvanredna. Simfonijski orkestar sa mnoštvom instrumenata od kojih svaki posjeduje svoju timbralnu strukturu je najbolji dokaz ovoga. Naravno, makrodinamika je nužna za opći dojam glazbe, ali mikrodinamika je ono što čini glazbu i čini je glazbom. Zbog toga instrumenti zvuče kako zvuče i u ovom slučaju, uistinu realistično. Gudalo proizvodi vrlo karakteristične zvukove dok klizi po žici te je ova karakteristika prilično čujna u komornim sastavima gdje je svaki instrument obično sniman vlastitim mikrofonom. Nježno dodirivanje žica po akustičnoj gitari Tommyja Emmanuela izaziva ovisnost. Harmonici izneseni na takvoj snimci su uistinu prekrasni. Trzački instrumenti poput mandoline i bisernice ostavljaju nestvaran dojam. Karakteristika ovih instrumenata je takva da je svaki trzaj zapravo nova pobuda i to uglavnom neujednačena u pogledu glasnoće tako da je zvuk ovih instrumenata pravo more mikrodinačkih struktura. Činjenica da pojačalo može razlučiti tako suptilne tonalne strukture govori sama za sebe i svaku drugi komentar je suvišan. Atak određenih instrumenata je napadan i strelovit i pojačalo kroz taj cijeli period od začetka tona do konačnog iščezavanja zadržava savršenu kontrolu i ostavlja dojam metronomske preciznosti kada svaki ton ima svoj početak i završetak. Decay tonova je dugačak ako su takvi i snimljeni te je dojam kako je zvuk obilat i svilenkast i jednostavno vas uvlaču u samo središte zbivanja. Činele zvuče fantastično i pravo su obilje detalja, dinamičke mikrostrukture dok polako iščezavaju u tišini. Zvuči pjesnički ali je istinito.



Ocrtavanje prostora i pozornica:

Pozornica na slušalicama je nešto što je u najmanju ruku problematično. Zbog fizičkih ograničenja i činjenice da zvuk lijeve slušalice čuje samo lijevo uho i obratno, crossfeed obično izostaje. Problem leži u činjenici da je većina glazbe miksana za stereo reprodukciju na zvučnicima te sam stoga iz ovog razloga jednaku pozornost obratio i na binauralne snimke. Dohvatimo se prvo stereo reprodukcije. Smatram kako Beyerdinamic T1 imaju najrealističniju pozornicu koju sam čuo do sada. Razlog tome je pozicioniranje jedinica pod kutom u odnosu na vanjsko uho čime se ostvaruje prirodno difuzno polje ljudskog uha. No bilo kako bilo, pozornica s ovim pojačalom je ogromna. Zvukovi koji dolaze s lijeva dolaze s lijeva i obratno. U nekoliko trenutaka sam čak i pomislio kako nešto svira na samom lijevom kraju sobe. Prezentacija pozornice je realistična u pogledu širine i visine, ali ono što me iznenadilo je percepcija dubine. U simfornijskom orkestru gdje su najviši instrumenti smješteni u prvom redu s lijeve strane, a srednje niski instrumenti u drugom redu s desne strane i zvuče upravo tako. Sastavi s mnoštvom glazbenika znaju predstavljati problem bez obzira na širinu zvučne slike jer ako pojačalu nedostaje fokusa i koherentnosti, to se može pretvoriti u masu u kojoj se ne može razaznati tko gdje sjedi, a u gorim slučajevima, i tko što svira. Ovdje takvih problema nema te svaki instrument ima svoj prostor i zrak oko sebe. Skupina instrumenata kao što su na primjer prve violine čine takvu strukturu i mora se priznati kako pojačalo odrađuje odličan posao u ralučivosti nečega tako kompleksnog kao što je simfonijski orkestar. Snimke bolje kvalitete će zvučati bolje, a odlične snimke će zvučati uistinu prekrasno. Ukoliko imate takve snimke gdje je svaki instrument snimljen zasebnim mikrofonom, onda se pripremite za svu raskoš zvuka kojom raspolaže ovo pojačalo.
Binauralne snimke zvuče ni manje ni više nego fantastično. Zakoni psihoakustike su vrlo zanimljivi, ali matematika svega je zapravo u našem mozgu. Ipak, nisu sva pojačala ista i dobar zvuk je dobar zvuk, bila snimka stereo ili binauralna. Jazz sastav u jednom njujorškom klubu je zvučao nevjerojatno realistično i gotovo da sam osjetio miris duhana u zraku pokušao nepristojnom mladiću u blizini reći da se stiša.
Ocrtavanje prostora je jednako dobro. Elektronički instrumenti i digitalni procesori signala su idealni za testiranje granica svakog uređaja. Određene skladbe posjeduju nevjerojatne zvučne efekte poput efekta vatrometa gdje raketa leti visoko u zrak i onda eksplodira. U tom trenutku od jednog izvora zvuka odjednom pratite njih nekoliko od kojih svaki leti u različitom smjeru. Posebno sam oduševljen ocrtavanjem prostora kada se zvuk bliži sredini zvučne slike. Ovdje nema nikakvog govora o promjeni glasnoće tog zvuka kada se nalazi u mrtvoj sredini. Zvuk dolazi od naprijed, a nikako iz glave tako da mogu ustvrditi kako je ocrtavanje uisitinu realistično i zapravo očaravajuće.

Zaključak i završne misli:

Kroz ovaj review sam pričao o frekvencijskom odzivu, njegovoj ujednačenosti, dinamici i ocrtavanju prostora. Naravno, sve su ovo karakteristike od ključnog značaja za ukupan dojam. Ono o čemu nisam pričao je toliko omražena riječ a to je muzikalnost. Po mnogima ta riječ ne znači ništa, ali istina je da je ona zapravo jedina bitna stvar u cijeloj priči. Zašto? Zato što objedinjuje sve navedeno i cjelinu čini većom nego što je to skup njenih dijelova. „Svega ima samo nema glazbe“ je nešto što mi često pada na pamet kada čujem proizvod koji obećava puno, a daje malo. Istina o ovom pojačalu je takva da je muzikalnost zapravo njegova najbolja karakteristika. Pojačalo izaziva ovisnost i u niti jednom trenutku ga nisam imao potrebe ugasiti jer mi je predstavljao napor nakon još jednog napornog dana. Karakter zvuka je nenametljiv i nenaporan, ali istovremeno uvlači u glazbu i iz nje izvlači maksimum. Zvuči nevjerojatno? Zapravo i nije jer nakon nekog vremena druženja s ovim pojačalom moram zaključiti kako je njegova najveća prednost u nenametljivoj reprodukciji koja, ako to poželite, može postati analitična i vrlo informativna. Pojačalo jednostavno dozvoljava glazbi da dođe u prvi plan i potom sve ostalo nestaje. Svi oni koji misle da je „cijevni zvuk“ koloriran s mutnim i nepreciznim basom se varaju. Sve to možemo zahvaliti kompromisnim rješenjima komercijalnih proizvođača i o tome ne vrijedi trošiti previše riječi. U svakom slučaju, HAD AudioLab pojačalo je uređaj u kojem su na nevjerojatno uspješan način spojene sve vrline koje odlikuju OTL pojačala te beskompromisna razine razvršne obrade materijala. Uz preduvjet da raspolažete dobrim izvorom zvuka i visokoomskim slušalicama, užitak neće izostati. Na kraju ću završiti citatom iz Olivera Twista: „Molim vas gospodine, mogu li dobiti još?“.







Automatski bias
Na vrh
Dapo View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group


Pridružen:
30.lipanj.2006
Status: Offline
Postova: 4835
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Dapo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.lipanj.2012 u 21:13
Bravo Bais! Lijepa recenzija. S guštom pročitao.
Rule #1: Keep your moderator happy at all times
Gradient rules!
Na vrh
Flikoman View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
10.kolovoz.2010
Status: Offline
Postova: 671
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Flikoman Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.lipanj.2012 u 22:41
Bravo za recenziju, a bravo i za harkonena
Na vrh
QwertyVZ View Drop Down
Super Aktivan
Super Aktivan
Avatar

Pridružen:
15.listopad.2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Postova: 406
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj QwertyVZ Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.lipanj.2012 u 22:46
Vau! Čitljivo, pitko, jasno i argumentirano. Šteta kaj nemam kvalitetene sluške, inače bi ga mam zel :-)
Pohvale i Harkonenu.

Edit:
Moglo bi se malo poradit na logotipu

Editirao QwertyVZ - 16.lipanj.2012 u 22:57
Na vrh
Edison View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar
PeaceMaker

Pridružen:
24.travanj.2006
Status: Online
Postova: 7774
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Edison Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 17.lipanj.2012 u 08:50
Bilo je ovo pojacalo za slusalice na Triode festivalu u Bjelovaru. Ja sam spajao taj kutak za slusalicare. Na kraju nisam uspio to poslusati, kao ni pojacalao Joea Daltona. Nije bilo vremena za sve. Na kraju festivala sam s fixxxerom usporedjivao njegovo i svoje pretpojacalo za slusalice. Sad mi je bas zao sto nisam cuo i ovo Harkonenovo, a i novo Daltonovo pojacalo s halogenkama. No bit ce valjda prilka...

Bais (uvijek me vuce da napisem 'bajs' ili 'bias' :-), jako lijepa recenzija. Daj usporedbu prema pojacalu za slusalice sstrsata koje takodjer imas. I kako se ponasa ovo Harkonenovo s niskoohmskim slusalicama, recimo oko 50 Ohma?
 
Na vrh
bais View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
21.travanj.2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Postova: 1152
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj bais Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 22.lipanj.2012 u 11:46
Fala dečki. Nastojao sam recenziju napravit u audiofilsko-novinarskoj maniri, ali bez obzira, onako ljudski, stvarno zvuči izvrsno.

Što se tiče usporedbe sa trsovim ampom treba naglasiti da je ovo ipak značajno povoljniji uređaj tako da su barem što se toga tiče u različitim klasama.

Ipak razlike nisu tako velike.Tek nakon vrlo pažljivog slušanja može se osjetiti jedna još doza rafiniranosti i mirnoće visokotonskog područja na trsovom uratku, ali govorim stvarno o nijansama. No, znamo i sami kako djeluje zakon opadajuće granične korisnosti - i mali pomaci u kvaliteti masno se plaćaju.

Još nešto; jedna je stvar raditi nešto "za sebe" kad nisi sputan raznim kompromisima, ali napraviti dobar proizvod je nešto sasvim drugo. Što se mene tiče može se slobodno na tržište s ovim jer audiofilsku kvalitetu ima, a i krajnje je vrijeme da se kojekakvim Pro-Jectima i Creekovima zabije glogov kolac.
Automatski bias
Na vrh
Dapo View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group


Pridružen:
30.lipanj.2006
Status: Offline
Postova: 4835
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Dapo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 22.lipanj.2012 u 13:19
Kol'ko para je to pojačalce? Može i na PM.
Rule #1: Keep your moderator happy at all times
Gradient rules!
Na vrh
Edison View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar
PeaceMaker

Pridružen:
24.travanj.2006
Status: Online
Postova: 7774
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Edison Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 22.lipanj.2012 u 13:46
Originalno postano od strane člana: Dapo Dapo napisao:

Kol'ko para je to pojačalce? Može i na PM.


Najbolje je to pitati harkonena.
 
Na vrh
harkonen View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
04.siječanj.2010
Status: Offline
Postova: 2004
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj harkonen Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 22.lipanj.2012 u 17:41
Pozdrav,
ovaj malac je predzadnji od ovog svog pakiranja i vanjskog dizajna, ideja oko "cjepanice" (kako ju je krstio Andrija Ć. u Sheratonu) više nije za moje široke (čitaj:debele) prste :-)
Također raširio sam paletu na tri osnovna modela koje ću uskoro završiti i premjeriti (nadam se do jeseni najkasnije, a neko će imati čast to testirati cijelo ljeto), dva su cijevni triodni OTL ustroji, od čega je prvi (kao ovaj) za >80 ohma, drugi je za >32ohm (koji će imati i "dodatak" u vidu autotrafoa koji se mogu spojiti na 8 ohma zvučnike i tako dobiti kao bonus 2,5W snage.
Treći će biti za kompletno triodni katodni autotrafo ustroj za >32 ohma zvučnike. Ako gledamo globalnu povratnu vezu, nema je niti jedan model, sve je ograničeno na lokalnu primjenu iste.....
A cijena za ovaj model? Nema tu tajne, ovaj headamp košta 250 Eur-a.
Novi modeli će zbog novih materijala i dizajna krenuti od 270 Eur-a......
Dakle, i dalje radim na tome da se ne obogatim :-)
 
Shejtan from Mahala...
Na vrh
Dapo View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group


Pridružen:
30.lipanj.2006
Status: Offline
Postova: 4835
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Dapo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 22.lipanj.2012 u 18:23
Originalno postano od strane člana: harkonen harkonen napisao:

Nema tu tajne, ovaj headamp košta 250 Eur-a.
Novi modeli će zbog novih materijala i dizajna krenuti od 270 Eur-a......

Dakle, i dalje radim na tome da se ne obogatim :-)

 

Fer cijena. Tnx Harkonen.
Rule #1: Keep your moderator happy at all times
Gradient rules!
Na vrh
 Odgovori Odgovori Stranica  123>
  Podijeli temu   

Skoči na drugi Forum Forumske ovlasti View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.

Stranica je generirana u 0,199 sekundi.


Audiofil.net @ 2017   l   Hosted by PLUS


ZADNJIH 20 POSTOVA
Forum: Audio komponente
Sonus Faber Concertino Home ...
Forum: Audio komponente
Kvalitetan CD-player
Forum: Audio komponente
Dobre SH prilike
Forum: Audio komponente
Deklarirana snaga pojačala
Forum: Audio komponente
Najljepši zvučnici na svijet...
Forum: Audio komponente
Ljudovi pomagajte
Forum: Audio komponente
Marantz PM16
Forum: Audio komponente
Dražen Markešić sjećanje
Forum: Audio komponente
Refresh pojačala?
Forum: Audio komponente
Preporuke bookshelf zvucnika
Forum: Računala i audio
Android web mjuza na Pioneer...
Forum: Uradi sam
Matis Fortuna 1
Forum: Audio komponente
Dilema oko potrebe skretnice...
Forum: Audio komponente
I to je magnetofon ...
Forum: Retro audio
Sony CDP-X202ES
GLAZBENI FORUMI
Forum: CD i ostali mediji
Što slušate?
Forum: CD i ostali mediji
KLASIKA
Forum: Live
Najave koncerata i fest...
Forum: CD i ostali mediji
JAZZ KLUB
Forum: CD i ostali mediji
Video klub
Forum: CD i ostali mediji
Jubito
Forum: Live
HIFI AV show LJ 2017
Forum: Vinyl
kabel za uzemljenje
Forum: CD i ostali mediji
Dobri koncerti na DVD ili Bl...
Forum: CD i ostali mediji
Ludi DJi, ludi mixevi
NEVEZANO UZ HI-FI
Forum: Ostalo
RIP
Forum: Ostalo
Opuštajući računalni problem...
Forum: Ostalo
Night Club
Forum: Ostalo
Budalaštine
Forum: Ostalo
Vic!!!
Forum: Ostalo
Biciklini!
Forum: Ostalo
HP compaq small form
NOVI ČLANOVI
zpenezic
laik
sofasurfer
Marino06
Carlito
kristibi
impaelas